OT - Platebni karty a jsme zase na zacatku

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 4 20:41:30 CET 2013

Memu kolegovi dorazila nejaka zprava a kdyz nechtel, mohl u MBANKY
odmitnout tu bezdratovou.
Ja uz ji take mam, i do obcanky jsem si nechal dat cip, tak nejak jsem
spis zvedavy.................