PIC32 rychlost atd...

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 4 19:37:21 CET 2013

Tak pro mne to teda argument moc neni - je to na me uz silene titerny a
slozity - staci mi 560 stranek DS od PIC18F26K22.

Uz ted si skoro binokularni brejle nesundavam - na elektroniku i hodinky
je potrebuju. A jeste jako bonus se ucit Ccko - fujtajksl.

Ty PIC32 se priznam me dostaly - ten rozdil ve vykonu je brutalni -
urcite si nejakej malej na hrani koupim, ale urcite ne proto, ze mam
touhu k nim pripojovat externi pameti a ja nevim co vsechno.

Cena kompileru od MikroE na ARMy a na PIC32 je stejna - 249USD - no
levne to neni, ale na druhou stranu neni to zase ani zadna velka hruza -
ten kompiler co tu mam na <= PIC18 stal blahe pameti - mam ho snad od
verze 3.0 asi 149USD - se uz nekolikrat zaplatil - navic je fajn ze
veskere updaty jsou zdarma.

Staci sehnat jeden dva male kseftiky a je to doma.

RV