zase C -Hi-Tech

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Únor 4 16:25:24 CET 2013

Těch postupů jak to dostat main.c  mě napadá vícero. Jenom jsem myslel, že
je to nějak ošetřeno přímo v překladači. ještě mě navíc utvrdilo, že syntaxe
pro přerušení je

1/  void interrupt low_priority NÁZEVpŘERUŠENÍ (void){},

2/ pokud jsem měl ve zdrojáku 2x void interrupt low_priority low_interrupt
(void) - tak mě to upozornilo na zdadlování funkce

2/ pokud mám void interrupt low_priority SPI (void)

                              void interrupt low_priority TMR2 (void)

tak překladač ani nic nezahlásí, podle něj je vše v pohodě.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Hynek Sladky
Sent: Monday, February 04, 2013 4:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: zase C -Hi-Tech

Ja to resim tak, ze modul poskytuje funkci SPI_int () a v main.c mam
preruseni, ktere vola SPI_int.

void interrupt low_priority low_interrupt (void) {
    if (SSPIE && SSPIF)
        SPI_int ();
    if (TMR2IE && TMR2IF)
        TMR2_int ();
}

Hynek

Dne 4.2.2013 15:15, Miroslav Draxal napsal(a):

Dobrý den,

Snažím se deborelizovat projekt, mám ale problém s přerušením. Jak docílit
toho, abych všechen kód od SPI v jednom souboru včetně přerušení. To stejné
např. pro TMR2. Pokud to napíši takhle (viz dole) tak to přeloží za sebou,
ale jako dvě low přerušení, a na to druhé se nedostane. RETFIE je již za
přerušením od SPI. Koukám do dokumentace, a nějak nemohu najít co s tím. Jde
to vůbec? Děkuji ve spolek za reakce. Míra

SPI.c

void interrupt low_priority SPIinterrupt (void)

{

    if (SSPIE && SSPIF)

    {

    ..

    }

}

TMR2.c

void interrupt low_priority TMR2interrupt (void)

{

    if (TMR2IE && TMR2IF)

    {

     ..