PIC32 rychlost atd...

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Pondělí Únor 4 15:55:17 CET 2013

PIC neznam, ale asi jako kazdy rychlejsi procesor pouziva zretezene
zprcovani instrukci, PIC32 ma konkretne 5 stupnovou pipeline a tady se jiz
neda rozumne pocitat a operovat s casem na instrukci.
Proto se pouziva DMIPS/MHz, tedy jakeho skore dosahne procesor pri taktovani
na 1MHz v algoritmu
http://www.johnloomis.org/NiosII/dhrystone/ECLDhrystoneWhitePaper.pdf

Ciprian

---------- Původní zpráva ----------
Od: tomas mainzer <t.mainzer na gmail.com>
Datum: 4. 2. 2013
Předmět: Re: PIC32 rychlost atd...

"ad PIC32 - ono jadro a perifierie mohou bezet na ruzne frekvenci takze
proto asi ten relativne slozity popis. Lec predpokladam ze vam jako
odpoved staci ze to muze vicemene bezet na tech 80MHz, s tim ze
instrukce nasobeni 32b*32b trva 11-34 taktu.
pozn:
- jeste je tam fakt ze interni flash programu ma omezenou rychlost
takze pak jsou tam pro max.rychlosti nejake wait cykly. program lze
spoustet i z RAM kde toto neni - ale jeste jsem se nedostal do stavu
kdy by mi na tom zalezelo, takze presne vam to nereknu.
- pri preruseni je treba pocitat s tim ze nejaky cas trva jeho
spusteni a rezie (je tam delsi instrukcni pipeline); pro nektere tridy
uloh lze misto preruseni vhodne vyuzivat DMA
TM.

Dne 4. února 2013 15:17 RV <vicek.radek na cpost.cz> napsal(a):
> [...]
nejste
> zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
> kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
> přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
> jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
> ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
> způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.
>

> This e-mail and any attached files may contain confidential information.
If