zase C -Hi-Tech

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Únor 4 15:33:37 CET 2013

Dobře, ale to potom popírá modulárnost. Mě se nezdá, že by to nedokázal
slinkovat,. Něco mi uniká. Pokud mám hotovou rutinu pro SPI, tak si ji do
projektu pouze linknu, vytvořím SPI.h, kde nově nadefinuji co a jak, do
vlastní SPI nezasahuji.

Pokud bych musel přerušení ručně "slinkovávat" do jednoho low_interrupt.c
souboru, tak to je pro mě zklamání.

Míra

Ps. Takovýhle ohýbák se mi zdá blbý

Low_interrupt.c

void interrupt low_priority Interrupt (void)

{

#include low_interruptSPI.c

#include low_interruptTMR2.c

#include .

}

to musite mat vsetko v tej jednej rutine a softom to osetrit,

void interrupt low_priority Interrupt (void)

> {
>
>     if (SSPIE && SSPIF)
>
>     {

>     }
>
>     if (TMR2IE && TMR2IF)
>
>     {

>     }
> }

A.

2013/2/4 Miroslav Draxal <evik na volny.cz>:
> Dobrý den,
>
> Snažím se deborelizovat projekt, mám ale problém s přerušením. Jak docílit
> toho, abych všechen kód od SPI v jednom souboru včetně přerušení. To
stejné
> např. pro TMR2. Pokud to napíši takhle (viz dole) tak to přeloží za sebou,
> ale jako dvě low přerušení, a na to druhé se nedostane. RETFIE je již za
> přerušením od SPI. Koukám do dokumentace, a nějak nemohu najít co s tím.
Jde