Stabilizace ADC

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Únor 4 13:08:52 CET 2013

Pozrite, da sa to napisat aj tak, ze prevodnik ma svoje nelinearity a
tie zoberu kludne 2-3-4 LSB bity prevodnika. A ak chcete nieco lepsie
treba pouzit nejaky trik, napr. softwarove priemerovanie ci filtraciu.
Ja si myslim, ze pravda je kdesi uprostred toho, co som napisal skor a
toho co Vam pisem teraz. V kazdom pripade najjednoduchsie je napisat
kus kodu a vyskusat celkove spravanie systemu pokial to zadanie
umoznuje. Tak isto mozete zobrat aj letovacku a skusat nieco
pribastlit. Ako sa rozhodnete je uz na Vas. Svoje skusenosti som Vam v
skratke napisal a dufam, ze Vam trochu pomozu pri dalsej praci.

A.