Stabilizace ADC

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Únor 4 11:20:37 CET 2013

Dobry den,

ono bez kukatka s tym nic neurobite a s kukatkom zistite, ze s tym aj
tak nic neurobite. Kukatko ma zvycajne magicke tlacitko BW 20MHz,
ktore Vam ukaze co sa s tym skutocne deje. Tych 20MHz je hranica po
ktoru Vam este nejako funguju vsetky realne suciastky, nad touto
hodnotou to je uz len impedancia, ktorou trochu usmernujete kade
potecie vf prud a aku amplitudu budu mat vysledne napatia. Nic viac o
tom neviete...

Kedysi davno som pozeral kukatkom signal 5mV, a mozem Vam povedat, ze
to bolo vsetko mozne, len tych 5mV bolo maskovanych akousi
superpoziciou 5mV a niecoho medzi 50mV az 120mV. Sakra dost zalezalo
na tom ako bol nabastleny vstupny obvod, aku mal topologiu a podobne
blbosti. Dalsim konstatovanim bolo, ze tych 50mV az 120mV sa objavilo
aj na referencii, ktoru som mal nabastlenu tiez. Meral som to na
bastel dosticke s OZ, nejakymi trimrami, referenciou a vstupnymi
obvodmi. Skusal som to linearnymi aj spinanymi adaptermi... Meral som
to vo svojom volnom case a zaver bol taky, ze tam uz pomoze len
dvojita integracia... Takze Vasich 3mV su uplne bombasticky vysledok.
Viacej k tomu nie je co dodat.

A.