Stabilizace ADC

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Únor 4 10:42:57 CET 2013

No tak musite dat na napajeni seriove jeste tlumivku a ty kondy kolem
spis mensi a vic a lowESR, idealne keramiku 1-2uF. Bezne kondy s
kapacitama stovky uF jsou zoufale co se tyka ESR.

Nicmene zkuste dat delic primo z napajeci nohy MCU a jako Vref dejte
Vcc. Uvidite jestli neni nejakej problem uvnitr MCU.

Mimochodem kolik tech 3mV je bitu?

Radek Vicek