OT: svarecka na trubky

Pondělí Únor 4 08:29:00 CET 2013

Tak tohle by byl logický důvod. Ale je tam světýlko a zhasíná úplně. Ale
třeba v nějakém de luxe provedení to světýlko poblikává, i když
termostat vypne. Taky už mě ale napadlo, že jim u EMC neprošlo spínání
tělíska kontaktem a tak tam místo odrušovacího kondu dali už hotovou
destičku s triakem spínaným v nule. No ať je to jak chce, než to
sešroubuju, dám na ten triac kousek chladiče. Přece jen spínat cca 3A
bez chladiče, se mi moc nelíbí.
Anděl