SMD znaceni a slon - neskutecnej chlivek...

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Neděle Únor 3 19:04:35 CET 2013

V Mariankach se mi podarilo zaparkovat vzdycky v kteroukoliv hodinu do
vzdalenosti max 500m. A kdyz jsem potreboval nalozit velkou bednu, tak se
dalo z ulice U vodojemu nacouvat az pred vchod vzdycky.
Asi jsem smolar, ale vloni kdyz jsem neco urgentne nahanel, tak jsem natrefil
na to parkoviste u divadla plne po vrch. Objel jsem okoli ..... a skoncil
pod Fukusimou. Rozhodne tohle priste uz nee. Sice ted pro rozmerny naklad
muzete vjet do te pesi zony tusim od 9-10, ale kolikrat se to podari tak nacasovat.
Navic to melo jeste jednu vyhodu. Pres cestu byl GES a hned vedle GMu byla
Alfa. A co je v jejich okoli ted. Uz jsem si to centrum pokusne prosel, zavzpominal
kam jsem pred 25lety chodil, co tam je dnes (respektive není) a prchal pryc.

JURP