velka kluka/paka/knoflik na ovladanie osky

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Únor 3 16:52:02 CET 2013

> potreboval by som 1-2 kusy nejakej pohladovo peknej kluky, paky, velkeho
> knoflika, alebo takeho stareho bakelitoveho volantu na ovladanie osky velmi
> velkeho potenciometra.
> Nemal by niekto take v pivnici (garazi :-)) alebo tip kde by sa to dalo
> zohnat?

Nejvetsi _bakelitovy_ prvek podobneho druhu mivaji autotransformatory
(n.p.?) Krizik, kolo o prumeru cca 10cm. V mem dosahu je jediny a to
funkcni a pouzivany.

Pekne, ovsem kovove prvky tohoto druhu byvaji na obrabecich strojich, tam
bych zkusil asi Stroje Svoboda, mohl by mit i ruzne zbytky a ulomky.

ZdraviM.P.