GPIO - oddeleni

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Neděle Únor 3 10:43:00 CET 2013

ADuM4470, dival jste se na cenu a dostupnost ?
Oddelovat timhle 40 portu je finacni sebervrazda, chit to oboustrane tj. 80
portu SCIFI :-)
Pokud na tom trvate tak princip je stejny jako u I2C, jen potrebujete
prislusny pocet   izolatoru a k tomu nejak vyresit napajeni na izolovane
strane.

Ciprian

---------- Původní zpráva ----------
Od: Tom Meinlschmidt <hw na meinlschmidt.org>
Datum: 3. 2. 2013
Předmět: Re: GPIO - oddeleni

"3. 2. 2013 v 0:06, Marek Peca <marek na duch.cz>:

> [...]
9698). Rad bych nejakym zpusobem oddelil (izoloval) vstupy/vystupy, at uz
optocleny nebo s pouzitim digitalnich izolatoru (napr. ADuM4470).

nastavitelne (vstup/vystup), coz bych rad zachoval, nechci je "natvrdo"
nadefinovat jako vstup/vystup.

> Oddelit tu I2C sbernici? Sice je obousmerna, ale delaji se brouky primo na
ni na miru (AD, Silabs,...).

Na oddeleni i2c jsem prisel, ja bych rad primo ty vstupy/vystupy..