PS2-hrací konzole

Koci Frantisek kocifrantisek na seznam.cz
Pátek Únor 1 20:53:02 CET 2013

Děkuji všem za vyjádření.
Co se týče děti a her, zde jsem velmi skeptický. Děti chtějí novinky.
Konzole neni nejnovější - prodej ani dar neplanuji, nechci nikoho nastvat.
Mozna si ji necham z nostalgie.
Jeste jednou diky a hezky vecer.
F.K.

--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/