OT: Reset hesla biosu Compaq 6720s.

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Pátek Únor 1 12:05:18 CET 2013

Tento postup funguje snad jen na FS notebooky.

Autor říká že se nemůže dostat do SETUPu - takže asi potřebuje tzv. BIOS
password, tzn. že může zavést systém.
Já bych na to použil třeba http://www.cgsecurity.org/wiki/CmosPwd
Judnu dobu sem podobný program vyvíjel, heslo bývá uložené v mapě paměti
šifrovaně na určitých pozicích. Když nešlo rozšifrovat, zapsal jsem v asm
na určitou adresu nějakou hodnotu, která narušila kontrolní checksum
CMOSky a počítač pak heslo nechtěl.
Pokud bude zájem, mohu se podívat jestli to ještě někde mám v archivu.