Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Prosinec 31 20:27:35 CET 2013

Dne 31.12.2013 11:18, Kručinský Ladislav napsal(a):
> Teď jsem se teprve dostal k tomu, abych si prolezl trošku ty katalogy z Vašeho odkazu a jenom zírám co v tomhle sektoru existuje.
> Ty patch-panely od WAGO vypadají jako velká frajeřina - pokud to chápu dobře tak to je (např. ten726-121 ) 32 pólů kdy zepředu je propojená trojice a zezadu dvojice stejného pólu ?
>
> -Zdravím,
> Kručinský

Taky bych to užil :-)
Našel jsem to ale jen u relko za 1300 Kč, potřeboval bych 2, což už je
celkem dost. Ale jinak paráda. Nedělá někdo jiný něco podobného za míň?
Úplně by mi stačily 2 propojky na každé straně, jen nemůžu trefit to
správné kouzelné slůvko pro Google...

JF