TI - eZ430-Chronos

Úterý Prosinec 31 18:50:05 CET 2013

Nechci vam brat iluze, ale pokud seriozni vyrobce na sve hodinky napise
vodotesnost 100m tak se tim nejen nemysli, ze by vydrzeli 100m vodni
sloupec ono se tim ani nemysli, ze jsou vhodne pro pristrojove potapeni.
Hodinky oznacene Water resistant 100m jsou urceny max. pro rekreacni
potapeni bez pristroje.  Pro rekreacni pristrojove potapeni je urcena az
kategorie Water resistant 200m no a pro profesionalni hloubkove potapeni
300 az 1200m. Warer Resist 30m patri do stejne normy a v realu to znamena,
ze do hodinek nenatece pokud si je postrikate vodou,ale pokud se snima
budete sprchovat nebo je strcite pod kohoutek uz do nich natect muze.
Potapecske pocitace , vcetne naramkovych verzi vychazi z jine  normy pro
vodotesnost a opuzivaji jine zanceni.