TI - eZ430-Chronos

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Prosinec 31 18:41:33 CET 2013

Hmm priznam se, ze je mam uz z te prvni akce a kdybych vedel co tenkrat
tak si je neobjednam ani za 200Kc...

On je to takovej kockopes...jako hodinky se to nosit neda, protoze ta
udavana vodotesnost je pro normalni provoz nepouzitelna (provedeni
zatesneni vicka sice okrouzkem, ale malo sroubku - otazka co kolem
tlacitek) - zvlast pokud by to melo byt jako sporttester tak je
predpoklad, ze do toho bude pronikat pot coz je konecna.
Dalsi vec je nechutne vystouple sklicko (zrejme polycarbonat) - po
mesici to bude sedrene jen z obycejneho noseni.

A co je totalni pruser je vydrz baterie - abych menil baterku po dvou
mesicich, kdy se navic pri tehle frekvenci da cekat ze se ty sroubky
strhnou a prestane to tesnit uz uplne je nanic. Navic hodinky maji sice
funkci Lock kdy se daji zamknout tlacitka, ale tlacitko na podsviceni se
nezamkne (coz je snad i logicke), ale je nejvic na rane takze pri ohnuti
zapesti to porad sviti a baterka jde tim vic do haje.

Funkce vestavenych cidel jsou hezke, ale v podstate v hodinkach nanic a
pri jejich vyuzivani casteji bude podle me zivotnost baterie v radech
dnu. To same v pripade pouzivani RF.

Ja to nedavam za vinu TI - v podstate je to jen vyvojovej kit na hrani,
ale ne na normalni pouziti - to at od toho nikdo neceka.

RV