TI - eZ430-Chronos

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Prosinec 31 12:44:43 CET 2013

Odkdy se hracky musi POUZIVAT???

Ale vazne - jednak k tomu existuje ten pulsmetr, i kdyz ne zrovna za hubicku
(http://www.bm-innovations.com/index.php/chest_straps.html , cena 49EUR, ale
s hodinkama mi prisel kupon na 20% slevu), druhak ten modul s LCD, co je
uvnitr tech hodinek, je pomerne zajimava kompaktni jednotka do neceho
mobilnejsiho, nez je clovek (baro a akcelerometr jako datalogger pro neco
litaciho, jeste vymyslet, jak a kudy se nejlepe pripojit k nejakym GPIO a
byl bych hodne spokojeny).

Kazdopadne na TI Wiki je par projektu uvedenych:
http://processors.wiki.ti.com/index.php/EZ430-Chronos

A ukecal jste mne, jdu objednat jeste jedny, jedny si necham jako hodinky :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 31, 2013 12:31 PM
Subject: Re: TI - eZ430-Chronos

Zdvorily dotaz na stavajici majitele: nasli jste prosim nejake _prakticke_
vyuziti pro tyhle hodinky?
Myslim skutecne prakticke, nikoli aplikace "blikani LEDkou".

Taky jsem podlehl vabeni nizke ceny a zacal to objednavat, ale v poslednim
kroku pred zaplacenim jsem to ukoncil, protoze mi doslo, ze vlastne nevim,
k cemu se to da pouzit.
Ta komunikace je nejaka dost proprietarni, takze nejake hotove vyrobky
k tomu asi clovek moc nepripoji (napr. pulsmetr, aby se z toho dal udelat
sporttester). Par jich asi bude existovat, ale budou to jenom specialy.

Jako interface treba k mobilu to clovek taky moc nepripoji, protoze ten
USB modul je dost velky. Takze udelat z toho treba zobrazovac k nejakemu
spotrtrackeru, ktery by bezel na mobilu, ale aktualni rychlost a vzdalenost
ukazoval na hodinkach z toho asi clovek taky moc neudela.

Na ovladani nejake domaci elektroniky si to taky moc neumim predstavit.

Pokud to nekdo realne pouzivate, tak prosim podelte se o zkusenosti
a zazitky.

Dekuji,
Petr Labaj

On Tue, Dec 31, 2013 at 12:14:51AM +0100, Pavel Kutina wrote:
> Hezke, jeste o 2USD levnejsi, nez v te vanocni akci... Skoro mam cukani
> poridit si jeste jedny :)
>
> Pavel Kutina

Hm, a jak se Vam o vanocich podarilo se u TI zaregistrovat.
Po me to chtelo nazev firmy a takove blaboly - akorat ze zadnou
firmu nemam...

P.T.