Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

jurp jurp na volny.cz
Úterý Prosinec 31 10:55:12 CET 2013

Jj, ty pajeci byly dobre jen pri prve instalaci, kdyz se letovaly
odspodu. Pak pri servisu se ohybal hrot pistolpajky do  tvaru
klikove hridele. Mne se ten fastonovy system vcelku libil, mozna
diky tomu, ze tam nebyly aretovane fastony, takze sly relativne
snadno vytahnout. A na mereni jsem mel dlouhe jehlove hroty.
Jak rikam, ten system se mi vcelku libil.

Jinak, ovijeci oboustranne bloky jsou v tom pdf-ku taky,
na strane 135.

Jeste na podobnem principu ma svorky Wago, jen misto tech fastonu
tam jsou jak jinak, Wago pruzinovky. Ted to nejsem schopen na
jejich webu najit. Tak jedine po svatcich, v papirovem katalogu
v praci.

JURP