Nf zesilovac 200 a vice W

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Prosinec 28 11:16:37 CET 2013

Stale jste mi ale nevysvetlil, jak velka ta energie (ulozena v bedne a
membrane) je a take jaka ucinnost je pri jeji zpetne premene.

Ten vami uvadeny motor jako priklad je sice hezky, ale motoru mame velmi
mnoho druhu - pokud totiz budete mit motor s ucinnosti 1-3% (coz je tak
nejak ucinnost repraku), ktery jste s prebytkem vykonu napr. 1000W
rozpohyboval tak v okamziku ze jej pripojite opacne na stejny 1000W
zdroj to neznamena, ze odber bude 2000W.

Ono to zase neni nic tajuplneho a vicemene se to resi pod pojmem dumping
factor zesilovace - ten modul co chci pouzit ma:

Činitel tlumení DF :	160 při 1kHz/4ohm/250W

uvadi se ze by nemel pomer klesnout pod 1:10 ve prospech zesiku - takze
zesik spolehlive s rezervou utlumi i reproduktor s poklesem indukcnosti 0R25