Nf zesilovac 200 a vice W

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 27 23:09:44 CET 2013

Dik za nabidku...zvazoval jsem to dnes ze vsech moznych stran a nakonec
pujdu asi do stavebnice od Aldaxu bud tehle:

http://www.aldax.cz/?act=prod&show=spv250

a nebo kompletu i se zdrojem na desce:

http://www.aldax.cz/?act=prod&show=spv250

kdyz to spocitam tak se zrejme vyplati i ta drazsi varianta - je to sice
o 500Kc vic ale ony ty ctyri kondy 10G/80V asi stejne levneji nesezenu a
navic na desku privedu jen stridavinu z toroidu - nemusim nic dalsiho
dratovat

RV