jednoduchsi regulovatelny zdroj

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Prosinec 27 20:08:58 CET 2013

tak som si pripravil zoznam materialu, okolo tretej zastavil u Slona a
uz funguje http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/zdroj.jpg
Myslim ze reci o kompletnej zmene kultury boli trochu predcasne (niekto
by mal mlademu panovi vysvetlit ze od pokladne sa nereve cez pol
predajne "pytajte si!" a "rad zacina hentam!" :-))
Ale suciastky na regulovany zdroj mali :-)
b.