menic 5V na -5V

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Prosinec 27 19:59:40 CET 2013

Tak menic s 2675 uz krasne jede, jen je to trosku draha sranda.
Budu muset najit nejake levnejsi reseni pro finalni produkt

Diky vsem za rady

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláda Andel
Sent: 27. prosince 2013 18:22
To: HW-news
Subject: Re: menic 5V na -5V

-5V uděláte s jakýmkoliv step down měničem. Kdysi jsem o tom něco sepsal.
http://vaelektronik.cz/bastl/files1/stab.pdf Jediný problém může být u
některých stabilizátorů se stabilitou, když výstup uzemníte a blokovací
kapacity dáváte jinak než na co je obvod udělaný. Nepoužitelné jsou obvody,
které umí 100% střídu. Takový obvod zkratuje zdroj a jediná záchrana je při
náběhu jen jeho proudové omezení, pak už jde normálně. U zdroje v příloze je
u TC105 SHDN připojený na G FETu a tím omezuje využitelnou střídu.
Anděl