Nf zesilovac 200 a vice W

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Prosinec 27 19:52:38 CET 2013

Impedance repráku klesne u přechodových dějů až na pětinu, takže je potřeba,
aby zesilovač dodal 5x větší proudy bez zkreslení. To je rozdíl mezi dobrým
a špatným zesilovačem, ikdyž TIM parametry (do odporové zátěže, jak jinak)
bude mít skvělé.

Proudové ochrany jsou mrvič dobrého zvuku, ale pokud je dobře udělaná (má
zpoždění stovky ms), tak je OK.

----- Původní zpráva -----
Od: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>

mate samozrejme pravdu pokud se jedna o zarizeni, ktere mate na polici a
kabely k repro hozene za skrini...a tak to je dalsich x desitek let.

jine je to ovsem u muzikantskych cajku, ktere vozite v aute, x krat za
vecer je pripojite a odpojite na kabel, na kterej treba nekdo postavil
nohu od stojanu na svetla, ktera se samozrejme prokouse izolaci v
nejmene vhodnou dobu - stejnou paseku udela treba rozslapnutej speakon