jednoduchsi regulovatelny zdroj

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Prosinec 27 14:40:18 CET 2013

 27.12.2013, 14:34:29

Ackoliv, v oblasti klasickeho vzdelani mam velke mezery, tak spatne
abych nevedel co je to "kult", na tom nejsem.   :-)
Prave proto jsem se ptal, co je na tom zdroji kultoveho.
Bohuzel, ani vas odkaz mi to nijak neosvetlil. Vim ze je divna doba,
ale i presto si myslim, ze jeden neznalek na netu, jeste kult nedela.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz