positiv-20

Pátek Prosinec 27 10:36:19 CET 2013

Na pauzák jsem tisknout nezkoušel. Určitě je jeho shánění jednodušší,
než sehnat film. Z filmu to prstem smáznu vždycky, i když je inkoust
dokonale zaschlý. Emulze na filmu je sice nasákavá (jinak by se inkoust
slil do kapiček), ale nevsákne se do ní všechno. Na černé ploše zůstane
vrstva inkoustu a ta nakonec na tom povrchu zaschne a moc na něm nedrží.
Proto dávám předlohu tiskem od desky a jak film sloupnu z krycího skla,
spousta inkoustu zůstane nalepená na skle a film můžu zahodit. S tím
pauzákem to někdy vyzkouším.
Anděl