Magnetofonové pásky

Čtvrtek Prosinec 26 20:21:30 CET 2013

Hezký večer,

	děkuji za všechny reakce. Vzala jsem si z toho to, že pásek je lepší
lepit opravdickým lepícím páskem a ne jen izolačkou. Odpovídá to i tomu,
co jsem zjistila průzkumem pásku na cívce.

	Jinak pásky se stále dají koupit, třeba tady
http://www.vintageaudio.cz/prodej/kotoucove-magnetofony/rmgi/prislusenstvi/hifi/lepici-pasky/
ale připadá mi, že ceny jsou poněkud vyšší. Je to ale zase o poptávce a
nabídce, takže proč ne. Naštěstí se čas od času najdou i na Aukru.

	Mimochodem, tu B4 jsem koupila jako nefunkční a bývalý majitel říkal,
že se ji pokoušel opravit, ale nepodařilo se mu to. Z toho jsem měla
trochu obavu, ale riskla jsem to. No a jako třešnička na dortu je to, že
celá oprava spočívala ve výměně jedné ze tří pojistek na trafu...

	Saša Svobodová