Vakuova pinzeta

Čtvrtek Prosinec 26 14:58:59 CET 2013

Ja uz zkousel ruzne vakuove cajky, manualni i s vyvevou a nakonec to
stejne nejak vezmu do upravene (roztazene) pinzety a placnu na DPS, nebo
to tam flaknu normalne rukou.
Pokud to neni do pasty, tak si vetsi pouzdra prilacnu prstem a doladim
polohu letovanim 2 rohu, jinak to tam nahonim do polohy nejakou jehlou.
Pinzetou se mi to nikdy nepovede placnout presne na prvni pokus, spis
vzdycky vic mimo nez normal pinzetou.
Ti nerikam, ze to nekomu treba nejde lip, ja na to proste nenasel nejak
grif, je to na te gume takove nestabilni.