Vakuova pinzeta

balu@home balu na k-net.fr
Čtvrtek Prosinec 26 13:52:46 CET 2013

kazdy ma ine pracovne navyky. Z mojich skromnych skusenosti by som
povedal ze staci kvalitna pinzeta.
Mam zle skusenosti s pinzetami WeiTus z DX, su sice zle, ale o to
lacnejsie. Vyzeraju ako kopie (snad svajciarskych) Vetus, su ale
vyrobene z ocele hovnoidnej tvrdosti, hroty k sebe nedoliehaju lebo sa
obidve nohy pinzety viklaju. Takze sa s tym male suciastky nedaju chytit.
b.