generovanie reportu v exceli

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 26 08:22:39 CET 2013

To combo tam není až tak nutné. Stejnou funkci zastane Ověření dat (následně
zvolit sloupec s povolenými hodnotami).

Kdysi jsem používal checkboxy a to tak, že hodně. Po přechodu z  Excelu 2003
na 2007 soubor šíleně narostl a dělaly to právě checkboxy. Každý měl v XLSX
své adresáře se spoustou bordelu, včetně  odkazů na neexistující stránky MS.
Od té doby místo checkboxů používám normální "X" s Ověřením dat a místo
comba také ověření...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David
Obdrzalek
Sent: Wednesday, December 25, 2013 10:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: generovanie reportu v exceli

Mozna to neni to nejlepsi pouziti - jsem totiz dlouholety excelista-samouk,
takze jsem sice na lecos prisel, ale jiste existuje jeste vyrazne vic toho,
na co jsem zatim neprisel.

Jeste jedna vec, jestli jsi s combo v Excelu nedelal, tak at te nezarazi, ze
vlastne neni soucasti tabulky, ale "volne nad ni". V properties comboboxu je
urcene, odkud bere data (tady z prvni stranky) a kam strka vyber (tady do
A34 ktera je shodou okolnosti akorat pod tim, umyslne jsem ale ten combobox
nenatahnul aby bunku pokryval celou).

D.O.