generovanie reportu v exceli

Středa Prosinec 25 22:50:57 CET 2013

Mozna to neni to nejlepsi pouziti - jsem totiz dlouholety excelista-samouk,
takze jsem sice na lecos prisel, ale jiste existuje jeste vyrazne vic toho,
na co jsem zatim neprisel.

Jeste jedna vec, jestli jsi s combo v Excelu nedelal, tak at te nezarazi, ze
vlastne neni soucasti tabulky, ale "volne nad ni". V properties comboboxu je
urcene, odkud bere data (tady z prvni stranky) a kam strka vyber (tady do
A34 ktera je shodou okolnosti akorat pod tim, umyslne jsem ale ten combobox
nenatahnul aby bunku pokryval celou).

D.O.