generovanie reportu v exceli

Středa Prosinec 25 21:41:41 CET 2013

Ja bych to asi udelal tak, ze bych si na nejaky list pripravil combo box
nalinkovany na seznam lidi (abych je nemusel psat rucne), a jeho vysledek
pouzil funkcemi index a lookup, ktere by dohledaly patricne vysledky
cloveka. Muzu kdyztak poslat ukazku.

Anebo pres kontongencni tabulky ("pivot table") s filtrovanim.

Anebo si udelat hezkou stranku ve Wordu a pres mail merge vygenerovat pro
kazdeho ucastnika ucestnicky list / diplom i s vysledkama.

D.O.