modry slon

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Prosinec 25 17:59:35 CET 2013

Inkriminovane slovicko sa mi refreshovalo v pamati par dni pred Vianocami
na istom nemeckom sachovom serveri, ktory ma okrem nemeckej, aj svoju
anglicku mutaciu. Myslim si vsak, ze ani pomiesanie roznych jazykov ako NJ
ci AJ, neubera nic na trefnosti a vystiznosti vyznamu, v ktorom som ho
pouzil. Dakujem Vam, ze ste tuto zmesku doplnil o spravnu cesku verziu,
naozaj som netusil, ze v cestine sa povie oraclu oraculum.

No a kedze ste zvysil hlas, tak uz to nebudem dalej rozoberat a idem sa
zapozerat do krasnej ceskej komedie pre dospelych "Pekaruv cisar a cisaruv
pekar"...

A.