[OT] - kde stahovat ovladace

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Středa Prosinec 25 16:54:50 CET 2013

A co Vám na tom programu vadí? Vždyť je to 4GB ovladačů. Cituji:

DriverPack Solution v13 - a full version of the most powerful manager for
automated driver installation. Scans your computer hardware and offer to
install/update the driver for all devices in Offline mode. Quickly,
efficiently and completely FREE!

Navíc nemusíte spouštět ten jejich skenovací soft , vše je přehledně v
adresářích. žádnej Internet k tomu nepotřebujete , ovladače jsou na tom
DVD.