generovanie reportu v exceli

balu@home balu na k-net.fr
Středa Prosinec 25 16:46:21 CET 2013

Zdravim,
pripravujem kratky excelovy dokument na vyhodnotenie sutaze. Mam tam
tabulky s bodmi za kazdu disciplinu a pre kazdeho sutaziaceho. Vsetko uz
pekne funguje a chcel by som pripravit pre kazdeho sutaziaceho podrobny
report s jeho bodmi.
Da sa to samozrejme urobit tak ze si pripravim jeden formular a ten 14x
okopirujem a v kazdom individualnom liste zmenim bunky s odvolavkou na
zdrojove data. Som si ale isty ze to ide urobit aj nejak
inteligentnejsie, formou reportu.
Podla moznosti by som chcel pouzit len excelovy formular, aby sa to dalo
otvorit na hociakom pocitaci. Nejake napady ako na to?
Dakujem,
b.