modry slon

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Prosinec 25 00:50:09 CET 2013

No myslim si, ze tu o nejake nakupy suciastok v GME ide az v druhom rade.
Skor ide o dalsi level magorenia internetovo-mobiloveho oraclu, ktory mi
slubil pan doktor pri hwlistovici, ked este ani poriadne nesedel za
stolom... Statisticky sa to prejavuje napriklad tak, ze ludia okolo Vas
zacnu znicoho nic pobehovat s mobilmi.  V druhej faze maju potom reci, pri
ktorych neviete, ci su sahnuti oni alebo vy, resp. zasnete nad tym, co
vsetko vedia... Ale vy aj napriek tomu pochopite, ze sa zase hrabali v tom
ich oracli. :)

A.

Dňa 23. decembra 2013 16:17, gatilo <gatilo na centrum.cz> napísal(-a):