Magnetofonové pásky

Úterý Prosinec 24 21:10:07 CET 2013

tak jsem to došel do sklepa nafotit.
http://vaelektronik.cz/fotky/mg.html
Motory jsou z B4, setrvačník a mechanika u přítlačné kladky z B100
(všechno se dalo koupit jako náhradní díly), elektromagnety u
špagátkových brzd z telefonňáckých krokových voličů. Motor u setrvačníku
má optické snímání otáček pro regulaci. Motory jsou řízené napětím,
motory pod unašečema jsou snad jen na patřičné odbočce z trafa a motor u
setrvačníku má v sérii gretz a za ním regulační tranzistor. Rázy po
rozběhu chytaly odpružené vodítka - už nevím jak moc úspěšně, ale cívky
18 cm při rychlosti 38 to nějak zvládalo. Mám u toho i dálkové ovládání
- po kabelu :-)
Jen po mě nechtějte abych to pouštěl. Kouká z toho víc drátů, než jsem
si původně představoval :-)
Anděl