arm pro webserver

Úterý Prosinec 24 12:14:09 CET 2013

Jo jasne, nejak mi to po ranu ulitlo - chtel jsem napsat 1xx atp...
Tu 429/439 hledam asi jen u Farnelu, tam jsem zvykly (a je divne, ze ji
jeste snad nemel - mam od nich jen discovery s 439)

Jinak jeste k tomu PHY - docela se mi osvedcila rada LAN87xx, sice QFN
pouzdro ale je to aspon male a vzduchem se to pripaji docela bez
problemu, malo soucastek kolem a stoji par korun.