*** SPAM ***Re: positiv-20

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Prosinec 24 11:54:40 CET 2013

V praci mam rovnaku starku 1100 :-)
Musim sa pozriet, od koho mame toner (oem), lebo nan aceton/abzeta funguje.
Rozmyslam, ci by cinsky prevodnik usb>lpt vo w7 fungoval, lebo staru
tlaciaren zvladam, len stary pc sa mi nechce obchadzat :-)
Robo

----- Original Message -----
From: "OK1UGA" <ok1uga na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 24, 2013 11:03 AM
Subject: Re: *** SPAM ***Re: positiv-20

Tak nic, Abezeta taky nefunguje. Kdysi jsem ji koupil a byla k ničemu.
Tak jsem ji věnoval příteli který na klišé používá ještě stařičkou HPLJ4
u které toner ještě asi fungoval. Já používám už celkem letitou HPLJ1100
a u ní žádný z těchto triků (toluen, aceton nebo Abezeta nefunguje). Ten
trik s fixem není dokonalý ale funguje. Hlavně při vytírání toho fixu se
musí opatrně aby se nepoškodil motiv. Fix se musí nechat dobře uschnout.
Po jeho aplikaci je motiv snadno poškoditelný. Musí se to nechat
uschnout a pak je motiv zase relativně odolný proti mechanickému poškození.

Někdo tu psal, že laserovky zkreslují klidně o milimetr... No nevím jaké
laserovky. Já tisknu i dost jemné motivy. A někdy i poměrně velké desky.
Nikdy jsem nepostřehl žádné rozměrové zkreslení. Obrazec je přesně 1:1.

     Martin.