Cubli, hracka pod stromecek?

balu@home balu na k-net.fr
Úterý Prosinec 24 11:54:39 CET 2013

neviem co presne rozumiete pod profesionalny vyrobok. EPFL je vynikajuca
renomovana univerzita. Rocny rozpocet maju len o trochu nizsi ako CERN,
doktorandov viac ako bakalarskych a inzinierskych studentov dokopy. Z
toho 3/4 su zahranicni. Nase univerzity su oproti nim taka tretia liga.
Aby sme sa dostali k tym kardanovym kruhom, staci ked robili to co by sa
malo robit vsade - spolupracovali s inym oddelenim, napriklad so svojou
strojarskou "fakultou" :-) Na nasich univerzitach to funguje presne
opacne. Casto na jednom oddeleni nevedia ani co robi kolega vo vedlajsej
kancelarii a "skumaju" paralelne to iste.
Neverili by ste ake veci sa daju robit pokial ma student dobre vedenie a
na skole dobre vybavenie...
b.

pre zaujimavost annual report
https://documents.epfl.ch/groups/e/ep/epfl-unit/www/rapport/EPFL-annual-report-2012.pdf