positiv-20

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Prosinec 24 10:08:58 CET 2013

On 24. 12. 2013 0:31, Pavel KREJCI wrote:
> A neni mozny, ze v tomhle pripade jde prvni dolu ta nespravna folie? I
> kdyz u rezistu mezi nimi tak vyrazny rozdil jako u nepajive masky snad
> neni...
> PK

Na rezistoch u nasich zemepisnych sirkach su rovnake.

Chybu sposobujucu rozmazanie by som skor hladal v zlom pritlaceni
predlohy. Zatazit sklo, pod ktorym je predloha na okrali tazkym zavazim
moze mat za nasledok prehnutie skla a vznik vzduchovej medzery nad
stredom DPS. Ak sa da predloha tonerom k rezistu, tak sa predloha
prehyba tak, ze medzera vznikne medzi rezistom a predlohou - predloha sa
odtlaca od DPS.

Pokial sa folia z rezistu strhne, tak sa predloha o lepkavy rezist
prilepi a medzera ostane medzi sklom a predlohou, kde az tak nevadi. Tym
sa problem poriesi.

-m-