arm pro webserver

Úterý Prosinec 24 07:11:25 CET 2013

Na tom integrovanem PHY bych netrval, zredukuje to vyber skoro na 0
(teda osobne o zadnem nevim)
Jinak bych vzal STM32F407, neni nejlevnejsi ale s MAC jich zas tolik
neni (mozna nejaka 103 by byla levnejsi, ale chce to fakt dost RAM pro
LwIP a servery, skoda, ze jeste neni dostupny STM32F429 ktery ma SDRAM
radic, lepit tam exteni SRAM je IMHO nesmysl - budou moc pomale) Ja tam
priste dam aspon nejakou seriovou SPI SRAM 64 kB, na ruzne buffery to
bude dobre.
Mam uz docela vymazlene zdrojaky - FreeRTOS, LwIP, SD, FATFS, mini FTP,
mini HTTP a hlavne rozchozeny scriptovaci C projekt picoc - to se pro
HTTP docela hodi. Mohu poskytnout pro inspiraci (vsechno jsou prevzate
projekty ale prizpusobene)
Co se tyce HW a periferii, IMHO nema STM32 chybu a asi nenajdete nic, co
by vam chybelo. Ja uz si zvyknul i na to, ze delat periodicke prenosy
bez DMA je nesmysl, je to hrozne jednoduche a vzorove zdrojaky +
zdrojaky pro periferie mi prijdou u STM32 uplne super.