arm pro webserver

hwkonf na email.cz hwkonf na email.cz
Pondělí Prosinec 23 23:02:49 CET 2013

Zdravim konferenci,

pres svatky jsem chtel trochu postoupit s automatizaci kotelny.  Moje
predstava je, ze vsechny moduly budou propojeny pomoci ethernetu, mozna jsem
divnej, ale chci to tak.

Bohuzel nemuzu najit procesor, ktery by me uspokojil, prestoze me pozadavky
jsou v zasade minimalni

* jadro ARM (staci jedno, osobne by se mi libil Cortex, ale neni podminkou)

* Ethernet MAC a integrovane PHY, 100Mbit, ale klidne by to mohlo byt i 10
Mbit

* integrovany ADC, minimlane 10bit (lepe 12)

* podpora nejakeho ETH stacku, idealne lwIP

* mensi pouzdro treba LQFP100

* podpora nejakeho open RTOS

* ne prilis divny vyrobce a distributor

* rozumna cena

Bohuzel se mi nedari najit ARM s integrovanym ETH PHY. Chapu, ze si tam muzu
pres MII, nebo RMII pripojit externi PHY, ale z duvodu jednoduchosti a
rozmeru, bych byl rad, aby bylo to PHY integrovane.

Pokud me nekdo muzete nasmerovat budu vam vdecny. Honza