positiv-20

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Prosinec 23 22:07:15 CET 2013

A inkoust umi drzet rozmery lepe nez laser? Uz jsem o inku taky premyslel.
Pokud by ovsem dobre drzel na folii. Nevim jestli se pauzak moc nerozpije.
A taky se asi mozna zkorouti a rozmery jsou v haji ne? Laminovany rezist
inkoust neposkodi. Je na nem tenoucka folie ktera se strhne po osvitu.
Svitim cca 30s s plochou jsem zatim problem nemel.

PK