positiv-20

Pondělí Prosinec 23 18:50:42 CET 2013

Hezký večer,

	tak si tak říkám, jestli něco nedělám špatně, ale já když občas dělám
plošný spoj, tak jej vytisknu zrcadlově na pauzák a pak osvítím
halogenkou z asi tak dvaceti centimetrů a je hotovo. Nebo motiv vytisknu
na normální papír, také zrcadlově, nastříkám Pausklarem a pak postupuji
stejně. A navzdory všem názorům různých lidí všude možně na webu mi to
funguje dobře :-) Ale je fakt, že dělám jen jednoduché věci, takže
nedovedu posoudit, jak by to bylo u něčeho náročného.

Saša Svobodová