positiv-20

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pondělí Prosinec 23 16:19:01 CET 2013

Žádná laserovka kterou mám k dispozici nevytiskne podklad vhodný pro
fotocestu. Proto je potřeba vytisknutý motiv zvýraznit. Oblíbený trik s
toluenem s moderními tonery nefunguje. Já používám trik s fixou na
školní tabule. Jde to celkem dobře a kontrast je takový že když jsem
párkrát zapomněl že svítím a nechal jsem to tam 2 hodiny (normálně 25
minut) motiv na desce desce byl bez problémů a mohl jsem ji normálně
vyleptat.

Celý postup výroby který používám jsem před lety popsal a umístil ho
zde: http://ok1uga.nagano.cz/foto_dps.htm. Ani po letech nemám důvod na
popisu této technologie něco měnit. Snad jen to, že použití Pozitivu 20
už je snadnější než tenkrát protože není tolik citlivý na prach jako
tenkrát.

     Martin.