modry slon

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Prosinec 23 15:18:26 CET 2013

Dnes uz nestiham, ale 30 a 31.12 maju otvorene. Ze by som si siel
urobit testovaci nakup?
Len si tak narychlo neviem vybavit suciastku ktoru oni maju a ja nie :-)

Navrhujem dohodnut sa na standardnom testovacom nakupe, nech je to jednoznacne.

Dňa 23. decembra 2013 10:31, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: