positiv-20

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Prosinec 22 23:25:58 CET 2013

Asi tak na moji dvouletou produkci :-). Odhadoval bych tak 0,2 až 0,4m2
podle toho jak tlustá vrstva se nanese. Já to dělám spíš tlustší - hodně
tmavou vrstvu. Bohužel v návodu vydatnost není uvedena. Fakt je, že já
to stříkám na malé desky takže se značná část vystříká mimo desku. Kdyby
byla deska vcelku asi by vydatnost byla větší.

     Martin.