Doliti bezudrzbove baterie

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 20 18:00:19 CET 2013

Uz jsem objednal novou od Cekla - za 1600Kc i s dopravou a dobirkou to
nebudu resit - pocitam, ze auto dele nez ctyri roky stejne nevydrzi tak
nema smysl kupovat lepsi baterku.

Jinak jen pro ilustraci - ta stara baterka ma kapacitu cca 5Ah - i
presto dokaze startovat 2l naftaka nekolikrat denne a kratkych pojizdeni
po meste.

RV