Doliti bezudrzbove baterie

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 20 16:11:22 CET 2013

Zdravim,
kdyz se zde probiraji ty baterie.... Jelikoz o vikendu nikam nejedu tak
jsem dnes vytahnul svoji 7 let starou baterku z auta - nejaka Starline 72Ah:

http://www.cncnet.info/galery/auto/

posledni dobou zvlast ted co mrzne mam pocit ze uz neni co byvala -
nastesti mi auto startuje na prvni otoceni, ale ted jsem parkrat poustel
bufika a ten start se mi moc nelibil - on te bufik bezi treba ctvrt
hodiny a bere tak 5-8A.

Je mi jasne, ze po sedmi letech uz to nemuze bejt zadnej zazrak, ale mam
takovej pocit, ze ta baterka je nejspis uz take sucha...nezkousel jste
nekdo odpacit ty kryci plasty, dolejt a zase je tam nejak zalepit?

Je mi jasne, ze ted uz je stejne asi pozde to udelat, ale zajimalo by me
zda to lze treba i pro priste... (az jsem rozhodnutej si poridit
normalni baterku se spuntama).

RV